Returnera din vara

Du har 14-dagars ångerrätt vid distanshandel, från den dag du mottagit varan, förutsatt att varan är oanvänd, oskadad och i originalförpackning. Undantaget är varor som är specialanpassade enligt kundens önskemål tex kapade längder.

Returfrakt och ev. emballage står Du själv för. Du har rätt att utan kostnad öppna förpackningen för att kontrollera att och hur varan fungerar inom rimliga gränser, varan får inte användas ovårdat.

Säljaren har rätt att göra prisavdrag på returnerade varor vars värde uppenbart har sjunkit på grund av köparens oaktsamhet.


Om Du ska skicka tillbaka en vara till oss gör du det enklast i det emballage och förpackning som den skickats ut i.

 

Ditt ordernummer samt returorsak MÅSTE alltid framgå i paketet med varorna som Du har valt att returnera för att vi ska kunna behandla Din retur!

När returen är mottagen och godkänd, så meddelas Klarna som då sköter återbetalningen.


Returer skall alltid skickas som företagspaket till:

Skeppamarin
Spårgatan 2
602 23 NORRKÖPING

OBS! Vi löser inte ut några paket och vi hämtar inte paket på utlämningsställen!

 

Har du frågor om en retur eller vill reklamera en vara: 

 

Kontakta oss via mail: order@skeppamarin.se 

 

Kontakta oss via telefon: 010-263 04 30

 

Kundtjänst har öppet vardagar 10:00-12:00 samt 13.00-15.00